Διαχείριση Πολυκατοικιών

 Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο εξυπηρετήσεως των πολυκατοικιών τα τελευταία 35 χρόνια. Το τμήμα διαχείρισης πολυκατοικιών που έχει δημιουργήσει προσφέρει στους ενοίκους της πολυκατοικίας όχι μόνο εξυπηρέτηση, αλλά και ασφάλεια.

Διατήρηση πλήρους αρχείου των πελατών μας, διαθέσιμο οποιαδήποτε στιγμή. 

Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν όλο το φάσμα των υπηρεσιών και αποτελούν την πλέον ολοκληρωμένη λύση για την πολυκατοικία σας. Συγκεκριμένα, αναθέστε μας τις υπηρεσίες διαχείρισης του κτιρίου σας και… ξενοιάστε, γιατί δεσμευόμαστε για:

  1. Την επίσκεψη υπαλλήλου της εταιρείας τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.

  2. Την ειδοποίηση πόρτα-πόρτα των κοινοχρήστων δαπανών.

  3. Την είσπραξη πόρτα-πόρτα των κοινοχρήστων δαπανών.

  4. Την πληρωμή οφειλών (Καθαρίστρια –ΙΚΑ –ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ, Φυσικό Αέριο κ.α.).

  5. Την έγκαιρη τέλεση των εργασιών που προβλέπεται από τα Υπουργεία. (Συντήρηση Καλοριφέρ – Απολυμάνσεις κ.τ.λ. ).

  6. Την ειδοποίηση τεχνικών για επιδιόρθωση βλαβών κοινοχρήστων μηχανημάτων κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών.

  7. Τοποθέτηση πυροσβεστήρων για ΔΩΡΕΑΝ χρήση από τους ενοίκους για όλο το διάστημα της συνεργασίας μας.

  8. Οποιαδήποτε εργασία που θα αποβλέπει στην ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας κατόπιν εντολής των ιδιοκτητών.

  9. Την επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας, με σκοπό την ενημέρωση τους για οτιδήποτε έκτακτο συμβεί στην πολυκατοικία (βλάβες του καλοριφέρ ή του ασανσέρ, έκτακτες φθορές κοινοχρήστων χώρων κ.τ.λ.).

  10. ΔΩΡΕΑΝ Ασφάλεια Αστικής ευθύνης των κοινοχρήστων χώρων.

  11. Διατήρηση αρχείου της πολυκατοικίας με όλα τα έξοδα, τα παραστατικά και τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις της οικονομικής διαχείρισης.

  12. Ετήσια λογιστική εκκαθάριση και ηλεκτρονικός έλεγχος όλων των δαπανών κάθε έτους.

  13. Έκδοση βεβαίωσης για φορολογική χρήση για κάθε ένοικο.

  14. Τακτική παρακολούθηση στάθμης πετρελαίου και έγκαιρη ενημέρωση για προγραμματισμό παραγγελίας με απαραίτητη παρουσία ιδιοκτήτη κατά την παραλαβή. Εφόσον η πολυκατοικία επιθυμεί -και μόνο τότε- παραλαβή πετρελαίου από συνεργάτη της εταιρείας μας.

  15. Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγραφή ωρομετρητών ή θερμιδομετρητών και διατήρηση αρχείου.

  16. Ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα με ανάρτηση Ανακοινώσεων. Εφόσον ζητηθεί, παρουσία στη Γενική Συνέλευση.

  17. Υποστήριξη από διπλωματούχο Μηχανολόγο Μηχανικό ΕΜΠ.

  18. Υποστήριξη για οικονομικά θέματα από πτυχιούχο Οικονομολόγο.

  19. Υποστήριξη για νομικά θέματα από εξειδικευμένο συνεργάτη ή Νομικό.

  20. Χορήγηση Ενεργειακού Πιστοποιητικού με έως 30% έκπτωση για τον ιδιοκτήτη.

 

Η εξόφληση των κοινοχρήστων μπορεί να γίνεται με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους:

  1. Στον υπάλληλο που θα περνά από κάθε διαμέρισμα την ημέρα και ώρα είσπραξης, η οποία θα ανακοινώνεται κάθε μήνα στην Συγκεντρωτική και τα Ειδοποιητήρια.

  2. Στα γραφεία της εταιρείας: Γρ. Αυξεντίου 36 & Ούλωφ Πάλμε, Ιλίσια, καθημερινά 8.00 - 20.00 και Σάββατο 8.30 - 13.30.

  3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας (ALPHA BANK), δίνοντας την ένδειξη του διαμερίσματος και την διεύθυνση σας.

  4. Κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης, την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί ο ένοικος του διαμερίσματος.

Συγκρότημα κατοικιών

 Ως γνωστόν, η ανάληψη της διαχείρισης πολυκατοικίας είναι υποχρεωτική εκ περιτροπής για όλους τους συνιδιοκτήτες, σύμφωνα με τις διατάξεις περί σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας. O διαχειριστής αναλαμβάνει αμισθί μια σειρά από καθήκοντα και υποχρεώσεις που απαιτούν πολύ χρόνο και καθημερινή ενασχόληση, αλλά και γνώση, εμπειρία, συνεχή παρακολούθηση των ισχυουσών διατάξεων. Οι δυσκολίες που θα συναντήσει είναι εξαιρετικά κοπιαστικές και ορισμένες φορές ανυπέρβλητες: έλλειψη χρόνου, αδυναμία στην οργάνωση και την αρχειοθέτηση, διενέξεις μεταξύ των ενοίκων, προβλήματα στην είσπραξη των κοινοχρήστων, ακόμη και κυρώσεις που απορρέουν από την αυστηρή νομοθεσία. Η EUROPETROL αναλαμβάνει την εξυπηρέτηση της πολυκατοικίας σας, ώστε να απαλλαγείτε από την καθημερινή ενασχόληση με την οικονομική διαχείριση κτιρίου.

 

Τι χρειαζόμαστε για την έναρξη της συνεργασίας μας στη διαχείριση πολυκατοικίας:

  1. Χιλιοστά (κοινοχρήστων, ασανσέρ, θέρμανσης), Ονοματεπώνυμα.

  2. Απόφαση Γενικής Συνέλευσης για την ανάθεση.

  3. Τηλέφωνα Ενοίκων & Συνιδιοκτητών.

  4. Τηλέφωνα Συνεργείων (Καθαρισμού, Ασανσέρ κλπ).

  5. Κλειδιά (εισόδου, λεβητοστασίου, ταράτσα, ακάλυπτος).

  6. Φωτοτυπίες λογαριασμών ΔΕΗ & ΕΥΔΑΠ (να φαίνονται οι αριθμοί παροχής).

  7. Αποθεματικό που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της πολυκατοικίας.

  8. Με την έναρξη της συνεργασίας μας, υπογράφεται Συμφωνητικό, στο οποίο αναφέρονται επακριβώς οι υποχρεώσεις της EUROPETROL και το αποθεματικό που μας παραδόθηκε από την πολυκατοικία.

 

Διευκρίνιση: Με τον  όρο διαχείριση εννοούμε αυστηρά και μόνο τις υπηρεσίες που αναγράφονται στο συμφωνητικό και σε καμία περίπτωση η EUROPETROL δεν αναλαμβάνει την ιδιότητα του διαχειριστή.
Η EUROPETROL δεν έχει ούτε το δικαίωμα, ούτε την υποχρέωση να εκπροσωπεί την πολυκατοικία δρώντας ως διαχειριστής έναντι του Νόμου και όλων των διατάξεων, τρίτων, του Δημοσίου ή οποιοδήποτε οργανισμού